tisdag 16 februari 2010

Off Topic

Ibland kan man vilja skriva något här i bloggen som inte riktigt passar under något annat inlägg. Carru gav mig idén att skapa ett inlägg som heter Off Topic för sådana inlägg/kommentarer. Klicka på Off Topic under etiketter och skriv som vanligt i kommentarfältet till inlägget.

Reglerna som gäller här är precis som i bloggen i övrigt: Använd en respektfull ton och ett vårdat språk. Fundera över hur din kommentar kan uppfattas innan du skriver här. Tänk på att bloggen har många läsare och att du är ansvarig för vad du skriver. Inlägg/kommentarer som inte följer dessa regler kommer att raderas. Diskussioner som inte ryms inom dessa regler får föras i andra forum.

7 kommentarer:

  1. Åsa, jag har en fråga. Ska vi ha nationella prov i svenska A? Om ja, när? /Njomza

    SvaraRadera
  2. Bra fråga. Nej, det är inget nationellt prov i svenska A, men i svenska B har man nationellt prov på vårterminen i trean.

    SvaraRadera
  3. Aha ok. Jag visste inte att man också har svenska i trean. Jag trodde att man bara har i ettan och tvåan./Njomza

    SvaraRadera
  4. Idag är det två år sedan Kosovo har blivit ett självständigt land.
    Thank you for two years of freedom.
    "Urime pavarsia e Kosoves"
    /Njomza :)

    SvaraRadera
  5. Idag så kanske jag kommit med i Se&Hör, vi får hålla tummarna för om jag har vunnit.
    Dock kan det hända att mina bilder publiceras en annan vecka eller inte kommer med alls, tee-hee.

    Cheers!
    //Carru

    SvaraRadera
  6. Hahaha.. Jag van Nadja ;):P //Kamilla

    SvaraRadera
  7. Game-big money
    Love this song :)
    /Njomza

    SvaraRadera